Ravintola-bucket list

Mulla on usein ongelmana se, että vastaan tulee kiinnostavia ravintoloita, joissa en ole vielä käynyt syömässä, mutta kun vihdoin koittaa hetki valita illallispaikka, en muista yhtäkään noista paikoista. Nyt kasasin sitten "bucket listin" ravintoloista, joissa haluan käydä, joten ei tarvitse kuin kurkata listaa ja valita jäljellä olevista paikoista! 

Multa saa muuten kysyä vinkkejä Helsingin ravintoloista! Ja jos on joku tietty paikka mielessä, mutta se hieman mietityttää, kannattaa kysäistä täällä, sillä olen saattanut jo testata paikan!


Listan ravintolat ovat Helsingissä, sillä siellä lähinnä tulee käytyä syömässä. Monessa paikassa olen jo käynyt, enkä niitä luonnollisesti laita tähän listalle. Ja järjestys on täysin satunnainen! 

RAVINTOLOITA, JOISSA HALUAN KÄYDÄ:

Pompier
Holiday
Shelter
Grön
Nokka
Olo
Passio
Muru
Boulevard social
Vinkkeli
Hoku
Pastor
El fant
Ox
Säm (HUOM!! Mun hehkuttama Masu (Tampereella) avasi myös Sämin yläkertaan Helsinkiin!)
Ora
Kungfu Kitchen
Chapter



Rakastan ulkona syömistä, kun pääsee valmiiseen pöytään istumaan kaikessa rauhassa, mutta lisäksi saan myös ammatin puolesta vedota ravintolakäyntien hyödyllisyyteen. Kovin usein en käy ulkona syömässä, mutta silloin kun sellainen tilanne koittaa, valitsen paikan yleensä melko tarkkaan. Parin viikon päästä olen sopinut kaverin kanssa ruokatreffit ravintola Gröniin, josta kirjoittelen sitten kuvien kera tännekin :)

Puuttuuko listalta jokin superhyvä ravintola? Saa vinkata, sillä juuri se saattaa olla kurkkaamatta!

Kommentit

Suositut tekstit